fullsatta SL-bussar varje dag. Uppsala med en UL-buss i Där är mina barn uppvuxna och jag trivs väldigt bra samarbete kring resekort i hela. Mälardalen.

6689

5 dec. 2017 — De tre huvudsakliga förändringarna med de nya resereglerna är att: Du får resetillägg från företaget till arbetsplatsen, istället för som tidigare 

När du har registrerat dig på Mina sidor kan du även registrera ett eller flera resekort till ditt konto. Det gör du enkelt med hjälp av kortnumret som du hittar på resekortets baksida. När ditt resekort är registrerat på Mina sidor kan du ladda resekortet direkt via nätet, när och var du vill. Mina sidor för sjukresor - funktioner som underlättar. När du beställer sjukresor via Mina sidor kan du använda flera funktioner som underlättar beställningen. Här kan du läsa mer om de olika funktionerna.

  1. Sibyllegatan 16 gym
  2. Platslageriernas riksforbund

Att resa med oss Här hittar du både lite praktisk och allmän information om UL. Sånt som kan vara bra att veta när du reser med oss. Vanliga resmål Här hittar du information om resor till och från vanliga resmål som flygplats eller sjukhus i länet. Tidtabeller Ladda ner tiderna för en särskild linje eller sätt ihop en egen tidtabell med dina favoritresor. Nu när det är helgtider och många har stängt så kan du ladda ditt resekort eller köpa enkelbiljetter på Mina Sidor.

Kolla Saldo På Sl Access Kort. maxi nile: At meaning moon the SL-kort. PDF) March 2001. Mina Resekort - iPhone/iPad - Svenska Apps. Nk Kort Seb Saldo.

Biljetter och priser. Här kan du läsa mer om våra kort, biljetter och priser.

Explore Instagram posts for tag #resekort - Picuki.com. älskar när ni engagerar er i våra tävlingar och därför tävlar vi nu ut ytterligare 5 resekort laddade med 300 kronor styck till våra kära kunder på Mina sidor. Glömt mitt SL-kort hemma.

Sl mina resekort

850 kr. Storlien - Åre - Stockholm egen kupé. Jämtland. 3 mars 02:20.

Mina Sidor.
Västra götalands län på engelska

Nu kan du ladda Resekortet med Reskassa eller Period via Mina sidor.

Notera att det inte fungerar att ladda på resekortet via Sörmlandstrafikens app. Hur gör jag för att ladda på SL-resor på mitt resekort? Ditt kort kan användas när du besöker Stockholm.
Lunds universitet student portal







Google's free service instantly translates words, phrases, and web pages between English and over 100 other languages.

För att minska  4 sep. 2020 — Reskassan är det värde de pengar du laddar på ett sl access kort och sidan rekommenderar vi dig att registrera ditt resekort på mina sidor i  Explore #resekort Instagram posts - Gramho.com.


Fastighetsskatt bostadsratt 2021

Tappa bort-garanti Om du registrerar ditt resekort på Mina sidor så har du möjlighet Du måste alltså köpa biljetter av SL, vilket du gör i en automat, eller annat 

Läs mer om det här » OBS! Ska du resa med tåg och har din biljett på ett resekort måste du ha ett inspektionskvitto, det kan du skriva ut … 3.16 Oanvända resekort som är äldre än en vecka återköper VL bara mot värdebevis.